Menu Sluiten

Grappige klachten en opmerkingen na vakantie

Grappige klachten en opmerkingen

1 april is de dag van de grappen. Bedrijven proberen viraal te gaan met de leukste 1 april grappen en mensen halen grapjes bij elkaar uit. Maar, bij vakantieaanbieders krijgen ze dagelijks grappige opmerkingen en klachten binnen. Wij hebben de 12 leukste voor je verzameld. Kan jij het je voorstellen dat onderstaande opmerkingen en klachten écht binnenkomen bij touroperators? Wij namelijk niet. Lees en geniet!

De grappigste klachten en opmerkingen..

  1. We boekten een excursie naar een waterpark, maar er werd niet verteld dat we onze zwemspullen mee moesten nemen.
  2. Er lag te veel zand op het strand.
  3. In Spanje spraken ze ontzettend veel Spaans.
  4. Ik heb logisch geboekt. Je weet wel, dat verzorgingstype.
  5. Er staat in de brochure ‘geen kappers op de accommodatie’. Wij zijn kapper stagiaires, mogen we hier dan wel verblijven?
  6. Er waren te veel zwarte koffers op de bank.. Zo kon ik mijn eigen zwarte koffer niet terugvinden.
  7. In Barcelona sprak de receptioniste Spaans, het eten was Spaans, er zijn zoveel Spanjaarden daar!
  8. De vlucht naar Jamaica (vanuit Engeland) duurde 9 uur! De Amerikanen deden er maar 3 uur over, dat is niet eerlijk.
  9. Mijn kleren zijn verpest door het zweten op m’n vakantie. De touroperator had toch moeten vertellen dat het zó warm was in Portugal?
  10. We hebben 2 losse bedden aangevraagd, maar kregen een kingsize bed. Nu vind ik dat de touroperator verantwoordelijk is voor.. De zwangerschap!
  11. In de brochure stond dat we naast een vulkaan verbleven. Maar, er werd geen lava gespuwd dus het is gewoon een berg.
  12. Tijdens onze vakantie was mijn man continu afgeleid. Er lagen dames continu topless te zonnen!

Je verwacht het niet, maar bovenstaande is allemaal echt gebeurd..